Nieuw Zeeland met Thomas! - Reisverslagen van Thomas Bridie - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland met Thomas! - Reisverslagen van Thomas Bridie - WaarBenJij.nu
Nieuw Zeeland met Thomas!

Mijn eerste reis in mijn eentje, en gelijk een gigantische. Ik ben 2 maanden in Nieuw Zeeland, en ik reis zo het hele land door, met alle mooie stops die er maar zijn. In deze blog ga ik bijhouden wat ik doe en wat ik daar van vond.
Verwacht geen standaard schema van wanneer ik mijn blog ga schrijven, maar ik ga wel proberen zo veel mogelijk activiteiten en gebeurtenissen te noemen in elke update :)

Recente Reisverslagen:

27 April 2016

Nieuw Zeeland met Thomas! #3

17 April 2016

Nieuw Zeeland met Thomas! #2

25 Maart 2016

Nieuw Zeeland met Thomas! #1
Thomas

Hey there, ik ga een reis maken door New Zealand, en ik ga om de zoveel tijd een reisblog bijhouden. Als je me kent, en/of me graag wilt volgen op mijn reis, voel je vrij om mijn blog te lezen.

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1978

Voorgaande reizen:

07 Maart 2016 - 03 Mei 2016

Nieuw Zeeland met Thomas!

Landen bezocht: